اجزاء یکBusiness Plan  جامع برای کسب و کار               سعید امینیان  

1.   مسئله: سه مسئله مهم‌تر را که طرح شما در پی پاسخ به آن است فهرست کنید. 

2.  جایگزین‌های موجود: این که این مسئله‌ها اکنون چگونه حل شده‌اند را لیست کنید.

3.  راه‌حل: راه‌حل‌های ممکن برای هر مسئله را ذکر کنید.

4. سنجه‌های کلیدی: عددهای کلیدی که به شما می‌گویند که کسب و کارتان چگونه پیش می‌رود را لیست کنید.

5. ارزش پیشنهادی یکتا: پیام یگانه، روشن و گیرا که بیان می‌کند چرا شما متفاوت هستید و ارزش توجه را دارید.

6. مفهوم سطح بالا: قیاس الف برای ب خود را بیان کنید.

7.  برتری مطلق: چیزی که نمی‌تواند به آسانی خریداری یا کپی شود.

8. کانال: راه خود به مشتریان را بیان کنید. (درونگرا و برونگرا)

9.  بخش مشتریان: مشتریان و کاربران هدف خود را لیست کنید.

10. پذیرندگان آغازین: ویژگی مشتریان ایده‌آل خود را لیست کنید.

11. جریان درآمد: منابع درآمد خود را لیست کنید.

12. ساختار هزینه‌ها: هزینه‌های ثابت و متغیر خود را لیست کنید. 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

הוראה עברית Leo شهر ریوند نسل طوفان فیلتر شنی برکه ی نیلو خرید و فروش و رهن و اجاره salvage yard درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دوجداره